Projekbeskrivelse

Kunde: Aalborg Kommune

Da bilisterne fik baghjul

Kan man virkelige være Nordens Paris uden at have et stort cykelløb i byen? Svaret er nej, og derfor har vi skabt Aalborgturen: En kampagne som skal få alle op på cyklen. I den forbindelse udviklede vi en visuel identitet, som skabte genkendelighed sammen med events, bannere og ad shells, der fyldte bybilledet med motiverende beskeder til alle trafikanter. Vi dekorerede endda Limfjordsbroen og udstationerede et heppekor, som hyldede cyklisterne. Du vinder nemlig altid din egen etape i Aalborgturen, uanset om din rute er 2, 10 eller 30 kilometer lang. Det skal selvfølgelig fejres, for du er med til at inspirere andre til også at tage cyklen.

Fotograf: Rafael Zajac

Video: StrandskovMedia

4 hurtige

Lancering:
2019

Opgave:
Udvikling af kampagnekoncept, levering af bannere, abribus, SoMe grafik m.m.

Projektleder:
Jeanett Kaare

Kreativ:
Mie Firring

Kan du li’ vores arbejde?

Lad os lave noget sammen!

Kontakt os i dag