Projekbeskrivelse
Kunde: Aalborg Kommune
Da bilisterne fik baghjul
Kan man virkelige være Nordens Paris uden at have et stort cykelløb i byen? Svaret er nej, og derfor har vi skabt Aalborgturen: En kampagne som skal få alle op på cyklen. I den forbindelse udviklede vi en visuel identitet, som skabte genkendelighed sammen med events, bannere og ad shells, der fyldte bybilledet med motiverende beskeder til alle trafikanter. Vi dekorerede endda Limfjordsbroen og udstationerede et heppekor, som hyldede cyklisterne. Du vinder nemlig altid din egen etape i Aalborgturen, uanset om din rute er 2, 10 eller 30 kilometer lang. Det skal selvfølgelig fejres, for du er med til at inspirere andre til også at tage cyklen.
Fotograf: Rafael Zajac
Video: StrandskovMedia
4 hurtige
Lancering:
2019
Opgave:
Udvikling af kampagnekoncept, levering af bannere, abribus, SoMe grafik m.m.
Projektleder:
Jeanett Kaare
Kreativ:
Mie Firring




