Projekbeskrivelse

Kunde: Egholm Folkefarm

Web Udvikling    /    PR    /    Grafisk Identitet

Se det live!

Aalborgs økologiske spisekammer

“Vi skal skal have assistance og sparring til, at komme fra papir og ud i virkeligheden – har I mod på det?” Sådan lød den allerførste mail fra Thomas og Sissel, som lige havde købt et landbrug på Egholm.

Og selvfølgelig havde vi mod på det! Siden da har Weltklasse udviklet og navngivet konceptet Egholm Folkefarm i tæt samarbejde med øboerne.

Foruden arbejdet med det overordnede koncept har Weltklasse udviklet en grafisk identitet. Her var idéen at skabe et univers, som er elskeligt, naturnært og retrospektivt. Med udgangspunkt i en række ikoniske figurer opbygges en grafisk pakke, som med tiden kan bruges over hele produktporteføljen. Stilen appellerer både til børn og voksne og skal binde Brandet Egholm Folkefarm sammen med den økologiske virkelighed.

3 hurtige

Lancering:
Forår 2016

Medier:
Strategisk rådgivning, grafisk identitet og webudvikling

Projektleder:
Mikael Espensen

Website

Visuel identitet

Kan du li’ vores arbejde?

Lad os lave noget sammen!

Kontakt os i dag