Projekbeskrivelse

Kunde: Region Nordjylland
Til kamp for dit (under)liv
Med et æstetisk udtryk og et sprog i øjenhøjde med målgruppen minder vi kvinder om at blive screenet for livmoderhalskræft. Kampagnen, som er udviklet for Region Nordjylland, lever i en stærk grafisk ramme. Den skaber genkendelse på tværs af platforme og over tid, mens sammenhængen mellem ordene “liv” og “underliv” understreger emnets alvor. Sådan er kampagnen designet til 1: At få flere kvinder til at takke ja til tilbuddet om screening, og 2: Øge kendskabet til tilbuddet om walk-in-screening, hvor man ikke behøver at bestille tid hos lægen.
SoMe-kampagnen er kåret som månedens SoMe-indsats af Danske Regioner i maj måned.
4 hurtige
Lancering:
2018
Opgave:
Udvikling af visuel identitet, overskrifter og designelementer til bl.a. roll-ups, flyers og facebook content.
Projektleder:
Jeanett Kaare & Mikael Espensen
Kreativ:
Mie Firring




