Fra brief til launch med raketfart
For 2 uger siden kontaktede Region Nordjylland os angående en kampagne. Men Regionen havde travlt, for kampagnen skulle køre nu. Selvfølgelig tog vi udfordringen op, og i dag kan vi være med til præsentere en ny indsats for at få flere kvinder til at blive screenet for livmoderhalskræft.
Måske har du allerede hørt om det i radioen, men “Tjek på dit (under)liv?” minder kvinder om alvoren og vigtigheden af at blive screenet uden at blive distancerende og klinisk. Desuden skal kampagnen skabe opmærksomhed omkring muligheden for at komme til walk-in-screening på Aalborg Universitetshospital. Her behøver man ikke bestille tid. Alt man skal gøre er at møde op tirsdag eller torsdag mellem kl. 16 og 19. Så er screeningen klaret på 10 minutter.
Hele opgaven fra brief til endelig løsning med tilrettelser kom i hus på mindre end 14 dage. Det er godt at vide, hvis du en dag selv står med en hastesag mellem hænderne. Indtil da så husk for at få tjek på dit (under)liv.