Danmarks første online folkemøde

Kunde: Naturmødet

Da corona væltede verden, stod der pludselig “AFLYST” henover Naturmødets plakater for 2020.

Den var vi ikke helt med på. Derfor såede vi tanken om at bevare naturens vigtigste begivenhed. Som idésparrer og strategisk samarbejdspartner tog vi Naturmødet i hånden, og sammen førte vi det til et brag af en online fest. Fra 15.-17. maj kunne danskerne streame debatter, talks og liveudsendelser Hirtshals. I alt kiggede 40.000 personer med henover weekenden.

Deadlinen var kort, og idéerne var mange. Det tætte samarbejde med bl.a. Naturmødets chef Jesper Lauritsen gjorde, at vi nåede det hele på målstregen. “Det er helt essentielt at arbejde sammen med nogen, der tør tænke ud af boksen. Nogen, der tør at steppe up, selvom man ikke aner, hvad der kommer til at ske,” fortæller Jesper Lauritsen. “Hvis et problem skulle løses, så blev det løst. Hurtigt. Også selvom det var lørdag formiddag.”

Udover at have født idéen har vi stået for hjemmesiden, visuel identitet, logo, Facebook-posts, HTML5-bannere, film, undertekster og animationer.

Fik vi vakt din interesse?