Den skæve vinkel
Produktsalg, holdningsændring eller oplysning? Rekruttering af studerende, lancering af produkter, bosætning og god gammeldags branding? Med mere end 15 år på bagen har vi snart været overalt.
Vi har altid sagt, at vi ikke ville specialisere os inden for særlige brancher eller medieplatforme. Det holder vi stadig fast i, men specialisering kommer jo gennem erfaring. Og tilfredse kunder tiltrækker ofte nye kunder inden for samme branche. Derfor har vores arbejde foræret os en række områder, hvor vi har særlige forudsætninger for succes. I dag tør vi godt sige, at vi er stærke inden for sundhed, bosætning, turisme og uddannelse.
Produktsalg, holdningsændring eller oplysning? Rekruttering af studerende, lancering af produkter, bosætning og god gammeldags branding? Med mere end 15 år på bagen har vi snart været overalt.
Vi har altid sagt, at vi ikke ville specialisere os inden for særlige brancher eller medieplatforme. Det holder vi stadig fast i, men specialisering kommer jo gennem erfaring. Og tilfredse kunder tiltrækker ofte nye kunder inden for samme branche. Derfor har vores arbejde foræret os en række områder, hvor vi har særlige forudsætninger for succes. I dag tør vi godt sige, at vi er stærke inden for sundhed, bosætning, turisme og uddannelse.
Produktsalg, holdningsændring eller oplysning? Rekruttering af studerende, lancering af produkter, bosætning og god gammeldags branding? Med mere end 15 år på bagen har vi snart været overalt.
Vi har altid sagt, at vi ikke ville specialisere os inden for særlige brancher eller medieplatforme. Det holder vi stadig fast i, men specialisering kommer jo gennem erfaring. Og tilfredse kunder tiltrækker ofte nye kunder inden for samme branche. Derfor har vores arbejde foræret os en række områder, hvor vi har særlige forudsætninger for succes. I dag tør vi godt sige, at vi er stærke inden for sundhed, bosætning, turisme og uddannelse.
Produktsalg, holdningsændring eller oplysning? Rekruttering af studerende, lancering af produkter, bosætning og god gammeldags branding? Med mere end 15 år på bagen har vi snart været overalt.
Vi har altid sagt, at vi ikke ville specialisere os inden for særlige brancher eller medieplatforme. Det holder vi stadig fast i, men specialisering kommer jo gennem erfaring. Og tilfredse kunder tiltrækker ofte nye kunder inden for samme branche. Derfor har vores arbejde foræret os en række områder, hvor vi har særlige forudsætninger for succes. I dag tør vi godt sige, at vi er stærke inden for sundhed, bosætning, turisme og uddannelse.