Projekbeskrivelse

Kunde: Forskningens Døgn

Lytter du?

Hvordan lyder der egentlig udenfor din hoveddør? På skovturen, i trafikken eller et helt fjerde sted? Lyden af Danmark vil kortlægge hele det danske lydlandskab, både de naturlige og menneskeskabte lyde. Projektet er et nationalt forskningsprojekt, hvor alle kan deltage og være med til at skabe en større viden om de lyde, der omgiver os. Weltklasse vandt en bureaukonkurrence om at udvikle og gennemføre en landsdækkende kampagne for projektet. Kampagnen opfordrer alle til at tage stilling til de lyde, man møder i hverdagen. Det sker via en større SoMe-kampagne, Google Dispay, outdoormedier og go-gards.

4 hurtige

Lancering:
2019

Opgave:

Udvikling af kampagnekoncept, content til SoMe, Google Display, Outdoor medier og go cards.

Projektleder:
Charlotte Espensen

Kreativ:
Mie Firring og Mikael Espensen

Kan du li’ vores arbejde?

Lad os lave noget sammen!

Kontakt os i dag